نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

خرید فرش ساوین

خرید فرش ساوین

خرید فرش ساوین – در این مقاله به بررسی راه ها مختلف خرید فرش ساوین می پردازیم.

فرش ساوین سابق طولانی در میان فرش های ایرانی دارد. در ایران انواع مختلفی از فرش تولید می شود. اما فرش ساوین از نظر کیفیت، مواد اولیه به کار رفته در فرش و ماندگاری در بین فرش های دیگر حرف اول را می زند.

مدیران شرکت همیشه در تلاش بوده اند که در زمینه تولید فرش ساوین از بهترین مواد اولیه استفاده کنند. آنها هدفشان از این کار به دست آوردن رضایت مشتریان است. آنها با توجه به سلایق افراد پیش می روند.

انواع فرش از فرش های اتاق کودک تا اتاق بزرگترها، پذیرایی و ……در این کارخانه با رنگ ها و طرح های زیبا تولید می شود. این شرکت علاوه بر خدمت کردن به مردم ایران به کشورهای دیگر که در نقاط مختلف جهان است.

مصحولات با کیفیت خود را عرضه و صادر می کند. کشورهای بی شماری هستند که جزء مشتیران دائمی این شرکت هستند. 5 قاره در جهان وجود دارد که فرش های ساوین در آنها در خدمت مشتریان قرار می گیرد.

هر ساله شاهد صادرات عمده و گسترده ای از انواع فرش های ساوین به کشورهای مختلف هستیم.

انواع خرید فرش ساوین

انواع خرید

خرید مستقیم از کارخانه فرش ساوین

شرکت ساوین  علاوه بر اینکه  محصولات خود به نقاط مختلف داخلی و خارجی صادر می کند. به صورت مستقیم آماده خدمت به هشمهریان عزیز است.

برخی افراد  دوست دارند فرش های دلخواهشان را به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری کنند. آنها می توانند به شرکت ساوین مراجعه کنند و از این طریق انواع گوناگون فرش ها را مشاهده کنند. خرید فرش ساوین به صورت مستقیم از درب کارخانه این مزیت را دارد که مشتریان می توانند با قیمت ارزان تری یخچال دلخواهشان را خرید کنند. همچنین در این خرید هم آنها می توانند با تنوع فرش مواجه شوند و می توانند بهترین نوع را انتخاب کنند. اما اگر بخواهند در بازار به دنبال فرش دلخواهشان بگردند ممکن است ساعت هابه طول بیانجامد. و هم قیمت فرش ها در بازار گران تر است.

خرید مستقیم به صورت آنلاین

امروزه پیشرفت تکنولوژی موجب شده است مراکز فروش فرش ساوین، فروشگاه های مجازی راه اندازی کنند. آنها بدن طریق ها  مشتریان زیادتری را به خود جذب می کنند. و از این راه محصولات خود را بهتر به فروش می رسانند.خرید فرش ساوین به صورت مستقیم بهترین انتخاب است.

فروشگاه مجازی فرش ساوین، محصولات خود را در فروشگاه به نمایش می گذارد. امروزه همه اینترت دارند و به راحتی می توانند از طریق مجازی وارد این سایت های فروشگاه  شوند. فرش های ساوین در ابعادهای مختلف صورت عمده یا  صورت تکی در این فروشگاه به فروش می رسد. مشتریان می تواند تکی خرید کند یا به صورت عمده خرید کند.

 مشتریان می توانند در منزل بمانند و در عَرض چند دقیقه به این فروشگاه سر بزنند. بدین صورت محصولات موردنظر  را پیدا و خرید کنند.

 آنها می توانند هزینه را در قسمت سبد خرید کالا که در قسمتی از فروشگاه هست به صورت آنلاین بپردازند. و بعد از مدت بسیار کوتاهی  درب منزل تحویل بگیرند. یا زمانی که مامور پست محصول را درب منزل آورد هزینه را به مامور پست بدهند. آنگاه محصول را تحویل بگیرند.

قیمت محصولات اینترنتی نسبت به قیمت بازار ارزان تر و مناسب تر است. توصیه می شود که افراد خرید خود را از این طریق انجام دهند.

خرید از طریق نمایندگی های فرش ساوین

در ایران انواع مختلفی از نمایندگی های فرش ساوین وجود دارد. در شهرهای مختلف با توجه به جمعیت افراد و وسعت شهر تعداد این نمایندگی ها کم و زیاد می شود.

در شهرهای مشهد، تبریز، تهران، اصفهان، شیراز، یزد و…..این مراکز نمایندگی ها به صورت فعال فعالیت می کنند.

در این مراکز نمایندگی ها انواع فرش های ساوین در ابعاد و شکل های مختلف برای مشتریان وجود دارد. هر کدام  با توجه به ابعاد، سایز، طرح و الیافی که در آن است دارای قیمت های مخصوصی هستند. مشتریان می توانند هر کدام را که می خواهند انتخاب و خریداری می کنند. 

به خاطر اینکه محصولات از درب کارخانه به وسیله افراد واسطه گر انتقال می یابد تا به مراکز نمایندگی برسد هزینه هایی را به همراه دارد. این باعث می شود که قیمت فرش های ساوین در نمایندگی ها افزایش یابد.

بنابریان مشتریان می توانند برای خرید کردن از سه روش  که بیان شد هر کدام که راحت هستند انتخاب کنند.

امتیاز شما
[مجموع: 0 میانگین: 0]
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *