نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

آدرس های نمایندگی مجاز فرش ساوین

آدرس های نمایندگی های مجاز فرش ساوین

آدرس های نمایندگی مجاز فرش ساوین – در این مقاله به بررسی فرش ساوین و آدرس های نمایندگی های مجاز فرش ساوین می پردازیم.

شرکت فرش ساوین

شرکت فرش ساوین همزمان با صنعتی شدن فرش ماشینی در سطح جهانی برنامه های خود را برای جلب کردن رضایت مشتریان تنظیم کرد. این شرکت همیشه فرش هایی را با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید و عرضه می کند.

این کیفیت محصولات شامل مواد اولیه، تولید و عمل آوری آن در واحدهای هم تراز خود است.

محصولات فرش های ساوین حاوی نشانگر ملـی استانـدارد ایران است. همچین دارای گواهـی نامه های بین المللی مدیریت کیفیت ISO  9001-2008  است.

شرکت فرش ساوین دارای  ­استاندارد کیفیBELCORO  آلمان است. داشتن این استاندارد نشانگر کیفیت بالای محصولات شرکت فرش ساوین است.

شرکت فرش سایون ایران، عضو شبکه جهانی کیفیت IQNET   است. این موفقیت هایی که شرکت به دست آورده است نتیجه تلاش مدیران و کارکنان شرکت فرش ساوین است.

انواع خرید فرش ماشینی

خرید و فروش فرش ساوین به صورت مستقیم از کارخانه ساوین

شرکت فرش ساوین انواع مختلفی از فرش را برای مشتریان داخلی و خارجی خود تولید می کند. برخی افراد دوست دارند فرش ساوین دلخواه خود را به صورت مستقیم خریداری کنند.

 آنها می توانند به کارخانه تولید فرش ساوین بروند و از نزدیک انواع فرش ها را مشاهده کنند. خرید مستقیم در درب کارخانه این مزیت را دارد که افراد با قیمت ارزان تری فرش ساوین را خریداری می کنند. زیرا در این خرید افراد به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید خود را انجام می دهند.

اما در بازار به خاطر افراد واسطه گر قیمت فرش های ساوین افزایش پیدا می کند. بدین صورت مشتریان مجبور می شوند قیمت های بالاتری را پرداخت کنند.

فرش ساوین

خرید و فروش فرش ساوین  به صورت آنلاین

شرکت فرش ساوین چند سالی است که فروشگاه مجازی راه اندازی کرده است. این شرکت بدین طریق محصولات خود را به تمامی نقاط مختلف در معرض دید اشخاص قرار می دهند.

افرادی که دوست دارند از محصولاتی که دوست دارند استفاده کنند ولی به خاطر عدم دسترسی به آنها نمی توانند آنها را به دست آورند. آنها می توانند به راحتی از طریق راه های اینترنتی به همه محصولاتی که دوست دارند دسترسی پیدا کنند.

فرش ساوین در اسن فروشگاه هم به صورت عمده و هم به صورت تکی در این فروشگاه به فروش می رسد. افراد می توانند  بدون اینکه به بازار بروند در خانه خود بمانند. و به این فروشگاه سر بزنند. آنها می توانند به راحتی در فروشگاه جستجو کنند و محصولات موردنظر خود را پیدا و خرید کنند.

آنها می توانند هزینه را در همان قسمت سبد خرید فروشگاه به صورت آنلاین بپردازند و پس از چند روز محصول را درب منزل دریافت کنند. یا  هنگامی که مامور پست محصول را آورد هزینه را بپردازند و بعد محصول را دریافت کنند.

خرید اینترنتی از فروشگاه های مجازی این مزیت را دارد که قیمت آن نسبت به قیمت بازار ارزان تر و مناسب تر است. و افراد واسطه گر نقشی در این خرید ندارند. نبود افراد واسطه گر نقش اصلی در قیمت ارزان محصولات است

آدرس های نمایندگی مجاز فرش ساوین در ایران

انواع مختلف نمایندگی فرش ساوین وجود دارد. این نمایندگی ها در هر شهر با توجه به تعداد جمعیت متفاوت هستند. هرچه جمعیت بیشتر باشد تعداد این نمایندگی ها زیادتر می شود. در اینجا ادرس نمایندگی های مجازی که فرش ماشین را در ذیل می آوریم.
تهران فروشگاه مرکزی،خیابان قیطریه ، بالاتر از پارک قیطریه ، بلوار اندرزگو ، نبش سلیمانی شرقی ، پلاک 70
تلفن : 22233546-021

قائمشهر، کیلومتر 3 جاده قائمشهر به ساری جنب کارخانه فرش ساوین تلفن : 42195862-011

گرگان،کمربندی ، میدان معلم ، نبش جرجان یکم تلفن :2153151-0173

تنکابن،میدان کریم آباد ، جنب بانک ملی تلفن:54288961-011

لاهیجان ،بلوار امام رضا ، جنب گلستان 31/1   تلفن : 42421427-013

زنجان ،زنجان ، چهارراه امیر کبیر، خیابان شهدا ساختمان کوروش 14 پلاک 106   تلفن :33562646-024

بابل ،بابل ، خیابان نواب صفوی ، بین اشرفی 15 و 17    تلفن :32220607-011

قم ،قم ، میدان بسیج خیابان هنرستان نبش هنرستان 37     تلفن :37847961-025

ساری،ساری ، بلوار خزر روبروی بانک ملی (سازمان آب)        تلفن :33242856-011

رشت ،رشت ، میدان خیابان تختی چهارراه سرخبنده پلاک 240    تلفن :33245913-013

بندر انزلی ،بندرانزلی ، خیابان مطهری نرسیده به چهارراه جهانگانی       تلفن :44544907-013

امتیاز شما
[مجموع: 0 میانگین: 0]
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *